Elektroniczna skrzynka podawcza

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

 

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku umożliwia interesantom wnoszenie spraw w formie dokumentów elektronicznych poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, założoną na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej ePUAP.gov.pl

 

skrytka ePUAP adres /3beud250rb/SkrytkaESP

 

W celu skorzystania z usług elektronicznych poprzez ePUAP niezbędne jest założenie indywidualnego (darmowego) konta użytkownika na platformie ePUAP. Załóż Konto

 

Aby złożyć pismo do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku za pośrednictwem ePUAP należy wykorzystać dostępne formularze przypisane na platformie ePUAP lub do pisma ogólnego dołączyć jako załącznik wypełniony wniosek w konkretnej sprawie, w tym ze wzorów wskazanych w zakładce „Jak załatwić sprawę”. (ePUAP - jak załatwić sprawę)

 

Pisma składane przez ePUAP wymagają podpisu w formie podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem lub profilu zaufanego.

 

Akceptowane formaty dokumentów elektronicznych:

  • txt, rtf, doc, odt, docx, pdf, xml – dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne,
  • xls, xlsx, ods – arkusze kalkulacyjne,
  • gif, tif (tiff), jpg (jpeg), png, svg – dokumenty graficzne,
  • zip, rar – do zmniejszenia objętości dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach.

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.

 

Rodzaj informatycznych nośników danych, na których może zostać doręczony dokument elektroniczny do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku - pamięć flash wyposażona w port usb lub płyty cd/dvd jednokrotnego zapisu.

 

Rodzaj informatycznych nośników danych, na których może zostać zapisane urzędowe poświadczenie odbioru z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku - pamięć flash wyposażona w port usb lub płyty cd/dvd jednokrotnego zapisu.

 

Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 

Dokumenty elektroniczne niespełniające wszystkich wymagań określonych powyżej będą automatycznie odrzucane i pozostaną nierozpatrzone. W takim przypadku nie będą podejmowane żadne czynności związane z informowaniem nadawcy takiego dokumentu elektronicznego. W przypadku braku kompletu dokumentów strona będzie wzywana do ich uzupełnie

 

Przejdź do Elektronicznej Skrzynki Podawczej

Pismo ogólne do urzędu

Skargi, wnioski, zapytania do urzędu

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 lutego 2016 21:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Panuszewski
Ilość wyświetleń: 1495
27 marca 2024 14:44 (Adam Kosiński) - Zmiana treści zakładki.
27 marca 2024 14:44 (Adam Kosiński) - Zmiana treści zakładki.
27 marca 2024 14:44 (Adam Kosiński) - Zmiana treści zakładki.